لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
موناکو غیرقابل پیش بینی است

موناکو غیرقابل پیش بینی است

جیان لوئیجی بوفون دروازه بان تکرار نشدنی باشگاه یوونتوس در مصاحبه " L’Equipe " درباره ی دست کم گرفتن تیم موناکو به یوونتوس هشدار داد، اما معتقد است که یوونتوس می تواند تمامی مسیر لیگ قهرمانان را طی کند."

" در بین تیم های حاضر در این رقابت ها دو یا سه تیم هستند که ترجیح می دهید به عنوان قرعه روبروی شما قرار گیرند و موناکو یکی از آن تیم ها است."

" آن ها نیز تفکری مشابه در مورد یوونتوس دارند و این که بهتر است با یوونتوس روبرو شوند."

" موناکو تیمی غیرقابل پیش بینی است و ما احتیاج داریم برای این بازی با دقت گام هایمان را برداریم. آن ها در بازی های خارج از خانه خطرناک هستند و برعکس در خانه مشکلاتی داشته اند."

" هنگامی که فکر می کنید که شما تیم شایسته برای صعود نیستید بازنده خواهید بود. هر تیمی نیز فکر کند از حریف برتر است با مشکل مواجه می شود."

" رویارویی با موناکو دشوار است، اگر آن ها تا این مرحله از رقابت های صعود کرده اند حتما کیفیت فنی و ذهنی را برای این مرحله در اختیار داشته اند، آن ها حضور در این مرحله را شانسی به دست نیاورده اند."

" ما حریف خود را دست کم نخواهیم گرفت. در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و باشگاه یوونتوس در حال بالاتر رفتن است، اما باید به ایتالیا و اروپا ثابت کنیم که ما می توانیم در بالاترین ها صعود کنیم وباید برنده شویم."

لیگ قهرمانان یکی از معدود جام هایی است که بوفون موفق به کسب آن نشده است. آیا بوفون به بالا بردن این جام امید دارد ؟

" اگر شما از من بپرسید که من به بردن این جام فکر می کنم، من می توانم بگویم که باورنکردنی خواهد بود، اما غیرممکن نیست."

" در حال حاضر تنها دو یا سه تیم هستند که تجربه ی بهتر و کیفیت فنی بالاتری در لیگ قهرمانان دارند، اما هرگز نمی توان در مورد پایان صحبت کرد."

" این جام افتخاری است که دلتنگ آن هستم و موضوعی است که به آن فکر کرده ام – شگفت زده نخواهم شد اگر آن را قبل از پایان دوران حرفه ای برنده شوم. من زیاد تلاش کرده ام و باور دارم اگر شما در زندگی تلاش کنید، زندگی به شما پاداش خواهد داد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: